MENÜ

 

 

 

 

A TISZTÁNLÁTÁS UTAT MUTAT


Rólunk


Hátterünk
Cég amely egy álomból született: Jarle Thorsen,  alapító jobbá akarta tenni a világot, neki köszönhető a cég kezdeti lendülete és energiája. A közvetlen értékesítés területén szerzett tapasztalataira és sikereire építkezve Jarle Thorsen elképzelése az volt, hogy létrehoz egy vállalatot, ahol mindennapi és kivételes képességű emberek együttesen valódi és tartós sikereket érhetnek
el. A rövidtávú kezdeményezések és kétes szándékú cégvezetők által fémjelzett negatív példák ellenére tisztában volt azzal, hogy a hasonló célú vállalkozások születése egy valós (de eddig megvalósítatlan) piaci igény létezését bizonyította. A globalizációs és nemzetközi kommunikációs folyamatok felgyorsulásában meglátta a kihagyhatatlan lehetőséget: egy olyan céget kell létrehozni, amely ezeket az alapvető igényeket elégíti ki, és lehetővé teszi mind az ügyfelek, mind pedig a disztribútorok számára a kapcsolattartást, a kommunikációt és az üzletkötést.
A felismerésének (miszerint az online kapcsolattartás paradigmaváltó jelentőségű folyamat) alapja az volt, hogy nem született még olyan online üzleti közösség, amely a közösségi hálózatokat és a közvetlen értékesítést használható formában egyesítette volna. 2008-ban megkezdte a tárgyalásokat a befektetőkkel és vállalkozókkal, majd megalapította. 2009-ben, ahogy az elképzelésre egyre több tehetséges ember figyelt fel, a fejlődés felgyorsult, leányvállalatok és partnercégek jöttek létre, és a Skandináviából induló cég Európa többi részébe és Ázsiába is eljutott. Elképzelésünk
Úgy hisszük, egy ember is képes hatni a világra. De csak akkor, ha inspirál és segít másokat. Az erre törekvő emberek számára hoztuk létre ezt a gördülékeny, professzionális felületet, ahol elérhetik, bátoríthatják és segíthetik egymást. Egy ember csodálatos Kettő hatalmas  Egy csapat megváltoztathatja a világot

1
Küldetésünk
A feladata, hogy egy olyan teljes körű platformot biztosítson, ahol mindenki megvalósíthatja a céljait:
I. Elérni az üzleti és pénzügyi siker
II. Pozitívan hatni másokra
III. Tanulni, fejlődni és növekedni
IV. Egy nálunk nagyobb dologhoz tartozni és az építésén munkálkodni
V. Hozzájárulni a globális harmóniához
Céljaink
Célunk, hogy egy globális, csúcskategóriás közvetlen értékesítéssel foglalkozó cég legyünk, mely elkötelezett amellett,
hogy disztribútorait céljaik megvalósításához segítse, vezető pozíciót töltsön be, és új üzletmodell paradigmákat hozzon
létre:
I. Áttörést hozni a közösségi oldalak, a hálózati marketing és a disztribútori együttműködés területén.
II. Egy olyan cégcsoporthoz tartozni, amely értéket kínál a részvényesei, partnerei és ügyfelei számára.
III. Dinamikus, készséges és segítő partnerként szolgálni vezető disztribútorainknak

A cég biztosítja folyamatos fejlődést oktatási programján keresztül. Valamint számos indulásra készülő cég, ezen felül közös vállalkozásaink vannak a táplálékkiegészítők, az ingatlankereskedelem, a telekommunikáció, a marketing és az értékesítés területein működő vállalatokkal.


Üzleti modellünk


Üzleti modellünk középpontjában a közösségi oldal áll. Ezt a globális, többnyelvű közösségi platformot 2009 végén indítottuk el, és mivel hatalmas érdeklődés övezte, robbanásszerűen növekedett. Már a koncepció megalkotásakor is úgy terveztük, hogy ez az oldal képezi majd üzleti modellünk középpontját. Bevonva másokat a közösségi oldalon keresztül. A szokásos kommunikációs, megosztási és közösségi előnyökön kívül cégeink lehetőséget biztosítanak
különböző termékek és szolgáltatások vásárlására, a forgalom után pedig kompenzációs tervünk jutalékot számol.  Egy új belépő szemszögéből így néz ki egy tipikus eset:
John megmutatja Mary-nek a közösségi oldalt. Mary csatlakozik a közösséghez, és látja, hogy számos ismerőse már szintén jelen van, majd maga is bevezet másokat a közösségbe, kihasználja a kommunikációs és megosztási lehetőségeket a csoportjával, barátaival és családjával. Rátalál számos csoportra, ahol hozzá hasonló érdeklődésű emberek vannak. Alkalmanként vásárol a számára érdekes termékek és szolgáltatások banneres hirdetésein keresztül. Közben szinte fel sem tűnik számára, hogy az általa bevezetett embereken keresztül elkezdett kiépülni a saját, kezdetben
százakat, majd ezreket számláló hálózata.
2
Mindeközben egy napon kap egy gratuláló levelet, ami tájékoztatja arról, hogy a tagságát ingyenesen felminősítheti. Elfogadja a feltételeket és szabályokat, majd nagy meglepetésére azt veszi észre, hogy a számlájára elkezd az oldal segítségével pénz gyűlni a saját hálózatában történt vásárlások után. Ebből a pénzből ő maga is vásárolhat termékeket és szolgáltatásokat. Mary ekkor dönthet úgy is, hogy felminősíti a tagságát, disztribútorrá válik, hogy jogosulttá váljon a jutalékokra. Az alkalmi bevétel így kiegészítő bevétellé válik, majd a kiegészítő bevételből igazán jelentős bevétel lesz, egy nap pedig
Mary részt vesz egy cég által szponzorált eseményen, és rájön, hogy többre is van lehetősége. Kezdi komolyan venni, és John segítségével nekilát a Unaico és SiteTalk vállalkozása kiépítésének.
Természetesen, Mary esetétől merőben különböző módon, cégünk kivételes mennyiségű befolyásos hálózat vezetőt is vonz, akik üzleti modellünk potenciálját felismerve csatlakoznak. Ami számukra vonzó, az modellünk frissessége és újszerűsége a közvetlen értékesítés területén. Tetszik nekik, hogy egy közösségi hálózat-közvetlen értékesítés hibridet építünk. Értékelik a lehetőséget, amit az ellenállás-mentes kiépítkezés, a fizikai termékek hiánya és a földrajzi határok megszűnése biztosít. Emellett tisztelik a menedzsmentet alkotó csapat közvetlen értékesítésben szerzett tapasztalatát,
valamint többnyire már évek óta egy olyan cég után kutatnak, ami őszintén hisz a területi vezetőkkel kialakított partneri kapcsolatban.

 

 

Hívja fel ezt a számot  és hallgasson végig egy 2 perces rögzített üzenetet!

+36-1-577-7372

Nem emelt díjas hívás!...

Asztali nézet